8.2.16

Relax Melodies





 Tramvaydan inip otobüse yetişmeye çalışırken onca insanın arasından sıyrılmayı başarıp kendi kafamın içinde çalan seslere ulaştım birkaç gün önce.İlk karşılaştığımda demek ki tek ben değilmişim şu rahatlatan seslere  ihtiyaç duyan dedim . Hemen mobil uygulama olarak indirdim. Relax Melodies olarak geçiyor ismi. Adı gibi bir sürü rahatlatan  ses içeriyor. Bazıları kilitli ücret ödenmedikçe açılmıyor, ancak kilitli olmayan kısmı bana yetiyor.  Favori seslerim: Eternity, Wind Chimes, Medieval, Zen..
 Birden fazla melodiyi aynı anda açıp dinleyebiliyorsunuz.

 

Uygulamanın üst kısmına geçtiğinizde ise istediğiniz melodiyi ortamı seçip modunuzu ayarlayıp ona göre ses seçebiliyorsunuz. Yaptığınız karışımı mesaj mail twit olarak paylaşabilirsiniz. Ben özellikle roman bitiminde kahramanın acısıyla daha fazla melankoli olmama adına dinlediğim Green Reflexion 'u şiddetle öneriyorum. Zaten uygulamayı indirdiğiniz zaman tüm sesleri sırayla dinliyorsunuz elinizde olmadan. Bu sesler benim kulağıma küpe defterime şiirdir. Sizin de hayatınızda yer edinsin, buyrunuz. Relax Melodies!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder