29.1.16

Bi Kutu Mutluluk

  Hatırladığımda içimi huzurla dolduran anılar son birkaç yılda nihayet ki çoğaldı. Odamın neredeyse en ücra köşelerine sinen bir arkadaşımın doğum günümde hediye olarak verdiği 'BiKutuMutluluk' adını yazarken bile beni mutlu eden şeylerden sadece biri. 
 İnstagramımda gezerken birgün bikutumutluluk sayfasına denk geldim (geçen sene nisan ayı sıraları)  Bikutumutluluk denen şey , gerçekten de bir kutu mutluluk. Her ay farklı konseptlerde bir kutuyu içinde ne olduğunu bilmeden sipariş ediyorsunuz. Tam anlamıyla kendinize sürpriz yapıyorsunuz. Arkadaşıma bahsetmiştim ancak sipariş etme fırsatı bulamamıştım, o da  hem kendine hem bana almış doğum günümde. Doğum günüm 13 Mayıs, o aya ait kutu konsepti: Melek Kutusu idi. İçinde amerikan servis gül kremi kokulu tablo.... İçinde ne olduğunu öğrenmek için siteyi ziyaret edebilirsiniz. Her ayın sonunda kutu içeriğini ayrıntılı bir şekilde paylaşıyorlar.


  Mail kutuma bir sonraki kutunun ismi her düştüğünde ''arkadaşıma alalım mı?'' diyorum . Genelde almıyoruz ama aralık ayı kutusunda ikna ettim ve sipariş ettik. Aralık ayı kutusunun ismi Yeni Başlangıçlar Kutusu idi. Şapka dergi takvim... Diğerleri gibi bu kutunun içeriğini de siteden ayrıntılı bir şekilde öğrenebilirsiniz. 

                                                       
                                                             Melek ve Yeni Başlangıçlar Kutusu

  Arkadaşım olmadan bu kutuyu sipariş etmiyorum evet, çünkü onunla başlattığım bu mutluluk ancak onunla devam ederse anlamlı benim için. (:

 Bir daha ne zaman kararlaştırıp sipariş ederiz bilemiyorum, ancak almayı düşünürseniz diye not düşeyim Şubat ayının kutu ismi : Kırmızı Kutusu
 Belki ihtiyacın olan şeyler değil hiçbiri, belki tarzına da hiç uymayacak, ancak beklemeye şaşırmaya heyecana değer. Değiyor..




Takvim
(14 Ocak -Alan Rickman'ın Ölümü)

Motto Kartı
(Ve her sabah beni ''Günaydın Güzellik' ile uayndıran manzara..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder